רשימת קיצורי מקלדת

פניות הציבור

פניות ציבור משמש לקשר בין הציבור לבין הרשות המקומית לוודא שהפניות מטופלות באופן מקצועי, יעל ושקוף.

עיקרי התפקיד:
•      קבלת פניות הציבור – הממונה על קבלת פניות, בקשות והצעות מאזרחים בנוגע לשירותים ולפעילות הרשות המקומית. 

•      בירור הפניות – הממונה מברר את הפניות מול מחלקות וגופים שונים ברשות המקומית, אוסף מידע רלוונטי ופועל לפתרון הבעיות שהועלו.

•      מעקב וטיפול בפניות – מעקב אחר הטיפול בפניות עד להשלמתן.

•      שיפור השירות לציבור – זיהוי דפוסים ובעיות חוזרות מהפניות, והמלצה על דרכים לשיפור השירותים והתהליכים ברשות המקומית. 

•      דיווח ובקרה – הממונה מגיש דו"חות תקופתיים להנהלת הרשות המקומית. 

תפקיד זה נועד לשפר את האמון בין התושבים לבין הרשות המקומית ולחזק את תחושת השירותיות והזמינות של הרשות כלפי הקהילה.